pátek 27. dubna 2018

Paví chvost

je pozice v některých sestavách tai chi, ale pro mne nyní hlavně název nádherného háčkovaného vzoru. 


Háčkovala jsem opět podle videonávodu, který je velmi podrobný a názorný. 


Má několik dílů, zvlášť na přední a na zadní díl. Obecné informace, případně i slovní návod jsou zde. Původně jsem chtěla využít zbytky růžové bavlny, dokoupila jsem k ní jiné barvy, ale nakonec zůstala růžovka plonková a zkusím ji využít jinak. Vypadá to, že mi z pavího chvostu vylezl spíše chvost ptáka ohniváka... :-)


A protože takhle taška má spíše podzimní ladění a vzor mě naprosto fascinuje, vyrobila jsem si jarní verzi:


Konečně mám taky něco v pastelových barvách, so se dá nosit k lecčemus. 


Zadní díl je jednoduchý, jen z krátkých, polodlouhých a dlouhých sloupků. No vlastně... to přední díl taky :-). Není na něm nic víc, než základní háčkovací postupy, chce to "jen" (ha, ha!) mít fištrón a umět  je seskládat do vzoru. Skutečně je úžasné, co všechno se s háčkem dá vykouzlit. 


Uháčkované tašky mi ležely doma 3 měsíce, než jsem se odhodlala je vypodšívkovat a zazipovat. 


Přidala jsem i dvě kapsičky a poutko na klíče.


Podšívku jsem ušila na stroji a všila do háčkovaných tašek ručně. Uf, 2x jsem párala, ale nakonec se povedlo, trápení je zapomenuto a zůstává jen radost na pohled i na pones :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat