pondělí 16. dubna 2018

Paličky

Naučit se paličkovat mám v plánu asi tak 20 let. Tehdy jsem si vyrobila herduli, nakoupila paličky a příze, vypůjčila z knihovny moudrou knihu a ...


... po chvíli s tím praštila :-). V průběhu let došlo na další sporé pokusy, rovněž marné. Ale tentokrát to určitě vyjde! 


Konečně mám dopoledne čas, tak jsem se přihlásila do kurzu ručních prací. Každý se tam může učit, co chce, někdo háčkuje nebo drhá a většina paličkuje. Každou středu mě ted můžete najív od 8 do 12 hod. v našem kulturáku. 


Po základním "červovi", tj. záložce do knihy, a nepublikovatelném motýlovi jsem se pustila do srdíček. Tento týden je to základní plátno za očko a aby to nebylo tak jednoduché, tak perličkuju. Jsem mistryně v pletení bičů sama na sebe :-). 


A nebyla bych to já, abych hned srdíčka prakticky nevyužila, jako první vznikla taštička ze starých džínů a zbytků puntíkové lososovky. 


Paličkám sluší, ale plánuji ji dát 3leté neteři až půjdeme do zoo jako pytlík na krmení pro kozy :-). 


Žádné komentáře:

Okomentovat