čtvrtek 12. dubna 2018

Háčkovanka...

... je deka "každý pes jiná ves". 


Přesně tak jsem to plánovala :-). Mé nutkavé zpracovávání zbytků dospělo ke zbytkům vln, kterých se mi v proutěném koši nashromáždilo za celý život až až. Ačkoli deka Sophie's Universe  vypadá složitě, nebyla to žádná hrůza, protože jsem postupovala podle výborně zpracovaného videonávodu.


Uprostřed mi bylo hej a deka přibývala rychle, ale když přišly v poslední třetině řady z krátkých sloupků, byla to dřina. 


Ale stálo to za to. Nikdy bych nevěřila, co vše se dá s háčkem provádět, a to při základní znalosti krátných, polodlouhých, dlouhých sloupků a řetízku. 


Třeba můžou vyrůst tulipány, růžičky nebo květáky :-). 


Deka má cca 150 x 150 cm a je trochu našišato, protože jsem používala zbytky různých tlouštěk a moc jsem se s tím nepárala. Kdybych měla přemýšlet nad barevnými kombinacemi a kvalitou použité příze, asi bych se zbláznila :-). A kdybych měla na takovou deku kupovat přízi novou, tak bych do toho taky nešla. 


Brala jsem to jako hru a těšila se na výsledné překvapení. A mám z deky radost, hřeje nejen na pohled, ale i reálně, 95% použitých přízí je totiž z polyesteru. 


Žádné komentáře:

Okomentovat