středa 8. února 2017

Kobercový nálet na rýžová pole

Starší sestra Zmrzlináře vznikla začátkem loňského listopadu. Protože to měl být vánoční dárek pro Toma, nesměl 14 dnů do obýváku :-).


Hlásila jsem, že mu šiju deku, jenom nesměl vědět jakou, aby to bylo překvápko.


Povedlo se, on totiž do vánoc stihl zapomenout, že jsem mu nějakou deku šila :-). Dokonce pochtíval Puntíkovku, ale když pak pod stromkem našel „Rýži na kari“, tak po ní už ani nevzdechnul :-). Proč zrovna „Rýži na kari“? Když jsem se ho ptala, jak si tu deku pojmenuje, tak dlouho váhal a nakonec řekl: Když mi to nejvíc ze všeho připomíná rýži s tím žlutým kořením… 


Jenže já na vaření moc nejsem a nazvat příspěvek na blogu „Rýže na kari“ by bylo hodně zavádějící, tak deku překřtívám podle zadní strany na Kobercový nálet a tu rýži mu tam teda nechám. 


I když... Že by název Kobercový nálet na rýžová pole“, byl zavádějící méně, to se tedy opravdu říct nedá… :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat