středa 22. února 2017

Černobílé nesmysly

Mám ráda barvy; jasné barvy obzvláště. Ujíždím na zelené, při pohledu na jakoukoli svěží "zeleninu" musím zvolat "jééé" :-).

Chápu, že nordický styl bydlení má praktické i estetické výhody, i to, že se někomu čistý bílý vzhled líbí a uklidňuje ho. Mě naopak silně zneklidňuje. Začne se mnou cukat těžko ovladatelná touha tu prázdnotu zaplnit. No jo, no..., jsem prostě "něcotrysk", co chvíli neposedí. A taky bývám nervózní z toho, že už jen svou přítomností ten nevinný prostor začunčávám :-).

Kamarád Jirka mi jednou řekl: "To je taková úleva si od tebe půjčovat knížky. Jsou tak odrbané, počmárané, podtrhané, pocákané, že je můžu číst v klidu beze strachu, že je zašpiním." :-) A tak je to i se mnou a ne-nordickým stylem.

Přes to všechno i ze mne  nějaký ten černobílý nesmysl občas vypadne:


Černobílý úlevný chaos... :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat