středa 14. března 2018

Rozbité okno,

to byl první nápad pro název jarního běhounu na stolek do obýváku a ačkoli jsem pak chtěla vymyslet něco hezčího, už mi straší v hlavě a nedá se s tím nic dělat.


První kvartál je pro mne ve znamení zpracování zbytků a s tím se taky nedá nic dělat :-). Došla jsem k závěru, že mi není souzeno ušít z odstřižků celou deku, protože nikdy jich nenasbírám dostatek. 


Jakmile začne zbytkový košík přetékat, prostě z nich musím začít něco vyrábět. 


Ale v jedné věci jsem se hecla - zakázala jsem si zelenou. Náročný protiúkol... uf. 


Ze zbytků je většina předního a zadního dílu (kromě větších šedých ploch), a dokonce i výplň jsem sešila z odkrojků z dek. Babička Boženy Němcové by ze mne měla radost :-)


Lem jsem chtěla vypárat a nahradit šedým, aby byl nenápadný a vynikla crazy mozaila. Ale dám mu ještě šanci, na párání je vždycky času dost... :-)


"Done is better than perfect!" Hotové je lepší než dokonalé!


 A až přijde chuť na změnu, tak nový lem je to nejmenší. 

Žádné komentáře:

Okomentovat