středa 7. března 2018

Nové brýle...

Byla jsem u oční a zrak se mi od minula zhoršil o celou 1 dioptrii. Na blízko i do dálky. Hm... Co s tím? Dá se dělat hodně a jedna z věcí, která je určitě očím prospěšná, je odpočinek. Relaxační brýle, které jsem ušila už před časem při záchvatu zbytkaření, se mi teď docela hodí. 


Šila jsem podle návodu na stránkách Sew4home, které jsou v angličtině, ale i bez znalosti odborného  jazyka se lze podle obrázků dovtípit, jak na věc. 


Ušila jsem hned dvoje, abychom se doma nehádali :-), ale ty zelené jsou lepší, protože jsou lehčí. Méně je v tomto případě více. Plnidlo je tak nějak od oka napůl rýže a lněné semínko, rýže se pokape éterickým olejem dle libosti a vše se pořádně promíchá. Modré brýle jsou levandulové a zelené heřmánkové. I co se týče oleje je v tomto případě méně více - do jedněch brýlí stačí 3 kapky. 


A pak stačí jen zavřít oči a odpočívat... 

Žádné komentáře:

Okomentovat