úterý 1. srpna 2017

Ostružina

Původně jsem tento výrobek chtěla nazvat "Mořidlo", protože jsem se s ním pořádně mořila...


Usmyslela jsem si přehoz z hřebenáčů, tentokrát nikoli jen 5 x 7 bloků, ale 7 x 8 bloků! Ušít top byla docela brnkačka, trvalo to nějaký čas, ale v podstatě to odsýpalo tak, jak jsem očekávala. Poté se mi podařilo koupit na zadní díl kvalitní látku v ceně pouze 50 Kč za metr šíře 140 cm. Prý jsou na ní nějaké fleky... Buď jsem slepá nebo se vypraly :-). Potud dobrý.


Pak jsem začala připravovat sendvič na prošití a zjistila jsem, že přehoz o velikosti 210 x 255 cm asi na ploše o rozměrech 150 x 250 cm (největší volná plocha v bytě) nenašpendlím... :-) Nakonec to muselo nějak jít, ale byla to skutečná maturita, hlavně pro mou (ne)trpělivost. Nejdřív jsem našpendlila půlku, potom začala druhou, zjistila, že mám na zadním díle vlny, tak odšpendlovat, srovnat, nalepit na zadní díl na zem, našpendlit, zjistit, že tam jsou opět vlny, odšpendlit, zatížit našpendlenou polovinu knihami, nalepit... A takto asi 3x dokola. Uf, "Mořidlo" mi připadalo jako adekvátní název.  Jenže když je dílo dokonáno, všechna trápení jsou zapomenuta a vzhledem k barevnosti je to prostě "Ostružina".


A jako bonus jedna krasavice ze zahrádky:


Má to být ropucha zelená, ale pro mne je to žabka carevna :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat