středa 9. srpna 2017

La Passacaglia V.

Kroužím kolem další růžice: 


Je to makačka, neustále vymýšlet nějaké barevné kombinace. Dostala jsem se do fáze, kdy přestávám přemýšlet a beru intuitivně, co mi přijde pod ruku :-). Pomalu mi začínají docházet mé oblíbené teplé barvy, takže i malé růžice začínají chladnout... 


Při takovém projektu - běhu na dlouhou trať - a zvlášť tehdy, když takových dlouhodobých projektů mám rozdělaných několik, je třeba dělat i něco jiného - drobnosti pro radost, které jsou hned hotové, jako třeba tento miniubrousek pod megahrnek: 


V profilu mám napsáno Stehlice - stehy a jehlice. Potíž je v tom, že jakmile jsem propadla patchworku, jehlice šly úplně stranou, jen občas popadnu háček. A když už jsme u těch rychlovek pro radost, přidám aspoň háčkované podkafíčko z kuchyně 


a hlavně vážkový běhoun na kuchyňský pultík: 


Je zrovna čerstvě naškrobený, takže na bocích jsou vidět vytahánky od špendlíků, ale to se za chvíli srovná. 



Žádné komentáře:

Okomentovat