středa 11. ledna 2017

Puntíkovka, aneb „Soumrak v Lucemburských zahradách“

Původně to měla být „půlnoční“ deka, hodně tmavě modré a k ní kontrastní puntíkové látky (hlavně tyrkysová – kvůli tomu, že jsem z ní nemohla spustit oči, to vlastně všechno začalo).




Nakonec je do půlnoci daleko, teprve se stmívá :-)



Mám pocit, že i když pečlivě plánuju, kreslím a vybarvuju, deky si stejně dělají, co chtějí, skládají se tak nějak samy a já jsem tu jen od toho, abych to oddřela, napjatá, jak to vlastně dopadne…



A proč se stmívá zrovna v Lucemburských zahradách? Na zadní díl jsem použila historický plán Paříže, tak proto. A taky proto, že když jsme v Paříži byli, tak právě v Lucemburských zahradách jsme za soumraku ukončovali každý den na lavičce u láhve francouzského vína a sýra tak vynikajícího, že kvůli jeho vůni si od nás v metru i Francouzi málem odsedávali :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat