středa 20. ledna 2021

Motýli v koši

Na krajkářské výstavě ve Vamberku jsem se předloni inspirovala drobnými motýlky na levanduli. 

 
Ve Vamberku byli na živých květech, ale tyto uměliny, náhodou zakoupené v už nevím jakém obchodě, taky nevypadají špatně. 

 
Na obrázku výše je vidět, že původně měla být kytka s motýly v "opuntíkované" plechovce. Když jsem je nesla do kurzu ukázat holkám, tak jsem je pro snadné přenesení dala do starého košíku, který jsem doma zrovna renovovala (natírala bílou barvou a vystýlala lněným kabátkem). No a tam mi odhlasovali, že košík je právě to pravé ořechové a bez něj by to nebylo ono.


Motýlci jsou vyrobení z perlovky a je to ideální nápad pro zpracování malých zbytků bavlnky, barevnosti se samozřejmě meze nekladou. Sama jsem vyrobila ještě žluťásky, ale zatím jsem je nenafotila. 


Tak ještě poslední pohled do letního koše a šup šup zpátky do zimy :-)
 

1 komentář: