středa 22. listopadu 2017

Slaďouchoviny

Loni jsem si koupila sadu puntíkovaných látek. Využila jsem lososovou, béžovou a žlutou a na ocet zůstaly červená a tři odstíny růžové. Už jsem nevěřila, že je nakonec zpracuju, ale došlo na ně. 


Kolegyně růžovou může, tak v pondělí dostala k narozkám 2 povlaky na polštářky. 


Šila jsem na poslední chvíli a v neděli před západem slunce jsem na světle vyfotila aspoň prošité topy.


Nacházím na nich mouchy - u růžovky bych příště dala místo jedné puntíkaté látky jednobarevnou a u žluťocha bych místo světle žluté a světle béžové zvolila tmavší odstíny Ale to jsou jen drobnosti, oba polštářky působí hřejivě a sálá z nich energie, tak doufám, že přinášejí radost. 


Tak se mi na našem gauči zalíbily, že asi podobné ušiju i pro nás :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat