středa 20. září 2017

Pohádková

Miluju ruční aplikace.


Tuto deku jsem začala vyrábět v reakci na soutěž vyhlášenou 1. moravským patchworkovým klubem letos na jaře na téma aplikace strojové i ruční.


Top s aplikacemi jsem měla ušitý včas, ale zasekla jsem se na lemu, prostě tma tmoucí, nic se mi nelíbilo. A tak soutěž proběhla beze mne (výsledky zde) a top zůstal ležet v šuplíku až do chvíle, kdy jsem dostala záchvat zpracovávání zbytků a za jeden večer vznikl šílený prouhatý lem, který je podle  mého gusta.


Zadní strana deky je z coral fleece, žádnou výplň jsem nedávala, deka je měkká a velmi hřejivá. 


A samozřejmě s radostí ručně prošitá! Výrobu si moje vnitřní dítě moc užívalo :-), právě takovou dekou bych jako dítě byla nadšená, úplně živě se vidím, jak bych ji pojala jako hrací plochu a dodala rytíře na koni, přinceznu, pana krále... 


Nebo bych  pod ní o nich aspoň snila :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat