pondělí 19. června 2017

Skalka se zbláznila!

Jasně, že jsem věděla, že z kontryhelů budou keře, ale tak brzy? A ta obryně vlevo u plotu byla včera ještě o 30 cm vyšší, než je na fotce z minulého týdne! Roste doslova před očima. Před měsícem to vypadalo takhle, v podstatě kde nic, tu nic, a teď... 


Když jsme před 2 lety na chalupě začínali, nadšeně jsem volala: "Jééé, máme tady 3 rostlinky lesních jahod, paráda!"


Loni jsem pokračovala: "Jééé, ty jahody se úžasně rozmnožují!" 


A letos: "Do prčic! Ty jahody nalezly úplně všude!!!" :-)


Je mi líto se jich zbavit, nádherně voní a na jazyku se jen rozplývají, tak se snažím jejich výhonky cpát co nejvíc mimo skalku a postupně je tak přesunout jinam, ale obávám se, že je to nerovný boj. 


Kdysi jsem v časopise Meduňka nebo Regenerace četla o očistné kúře, která spočívá v tom, že se několik dnů nejí nic jiného, než lesní jahody. Cha, taková blbost, kde splašit tolik jahůdek! Teď už to vím... Za rok, za dva se do ní můžu směle pustit! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat