pátek 23. března 2018

Barevné mosty

Na pinterestu jsem našla inspiraci pro rozzáření obýváku. Vzor je jednoduchý: srub šitý jen ze 3 stran, takže vytváří dojem jakýchsi mostů nebo podjezdů. 


Zapadá do mého "zbytkářského" kvartálu a využila jsem i nové zářivé látky. Výhodou vzoru je, že může být "wonky", tedy "rozviklaný". Mně vyšel kupodivu docela rovně :-). 


Tady ì  je z podhledu a tady í  z nadhledu. 


Nedokázala jsem se rozhodnout pro barvu nitě na prošití, tak jsem vybrala průhlednou monofilovou nit. Prošívala jsem kráčející patkou do hranaté spirály.  Patka na volné quiltování stále zahálí, ale přece jen jsem se v této oblasti trochu pohnula - abych překonala psychický blok, přihlásila jsem se na kurz k Janě Dohnalové. Tam už budu MUSET volně prošívat! :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat